Montenegro Express – Με αυτοκίνητο :)

Ένα αναγνωριστικό ταξίδι - αστραπή στο Μαυροβούνιο

Όταν σχεδιάζαμε τις εκδρομές της χρονιάς, βάλαμε στο πρόγραμμα και το Μαυροβούνιο. Η αλήθεια είναι ότι περιμέναμε μικρή συμμετοχή, περισσότερο από τους στενούς φίλους που μας εμπιστεύονται και ακολουθούν σε ότι σκεφτούμε να κάνουμε – ακόμη και στα πιο περίεργα…

Η ανταπόκριση όμως και η συμμετοχή ξεπέρασε κάθε προσδοκία μας, και αυτό άλλαξε λίγο τα δεδομένα του ταξιδιού. Όχι ότι δεν ξέραμε τις διαδρομές – έχουμε επισκεφθεί το Μαυροβούνιο 2 φορές στο παρελθόν αλλά ο μεγάλος αριθμός των συμμετοχών αλλάζει τα δεδομένα : Υπολογίστε μόνο πόσο χρόνο χρειάζεται για να ανεφοδιαστούν πχ 30 μοτοσυκλέτες σε ένα βενζινάδικο με 2 αντλίες – Αρκετό για να καταστρέψει το πρόγραμμα της εκδρομής!

Σάββατο

Για το πρόγραμμα, δεν θα πούμε πολλά – οι υποχρεώσεις όλων μας δεν μας άφηναν περιθώρια για πολλά-πολλά και έτσι με μία ώρα ύπνου, βγήκαμε με τον Στέλιο στο δρόμο στις 02:30 του Σαββάτου. Στις 03:00 βρεθήκαμε με τον Αλέξανδρο και την Γιώτα και σφαίρα για τα σύνορα….
Σφαίρα είπα ? Με 30 χλμ / ώρα μέχρι να κατεβούμε από το Φίλυρο και λίγο πιο γρήγορα μετά μέχρι και την Εθνική στον Αγιο Αθανάσιο λόγω της πυκνής ομίχλης.

Στα σύνορα με την FYROM κίνηση μηδέν, πέρασμα σε 1′ και σύντομη στάση στα Duty Free για τσιγάρα, σοκολάτες κλπ, τα οποία συμπλήρωσαν τις προμήθειες μας σε σπιτικές πίτες, τυροπιτάκια, καφέδες και νερά. Αμέσως μετά, γέμισμα με βενζίνη ( €1,35 περίπου ), λίγο συνάλλαγμα ( από το βενζινάδικο ) και δρόμο.

Χωρίς απρόοπτα, και με 3 διόδια συνολικού κόστους περίπου €2,5 περάσαμε πάνω από τα Σκόπια ακολουθώντας τον περιφερειακό και βγήκαμε στον δρόμο για Pristina – σύντομα φτάσαμε και στα σύνορα του Κοσόβου.
ταξίδι με μηχανή στο Μαυροβούνιο
Για να οδηγήσει κάποιος στο Κόσοβο, χρειάζεται να εκδώσει ασφάλεια κατά την είσοδο στην χώρα, έτσι λοιπόν ξυπνήσαμε τον υπάλληλο που κοιμόταν στο κρεβάτι πίσω από το γραφείο για να μας εξυπηρετήσει…
Η διαδικασία είναι σχετικά σύντομη και χρειάζεται η άδεια του οχήματος – ώσπου να τελειώσω, έχουν ανοίξει ήδη τα ταπέρ με τις πίτες 🙂

Ασφάλεια για το Κόσοβο :
– Αυτοκίνητο : €30 για 15 ημέρες
– Μοτοσυκλέτα : €15 για 15 ημέρες

Ο δρόμος είναι σχετικά άδειος ακόμη καθώς είναι πολύ νωρίς, αλλά η POLICIA καραδοκεί, και μας σταματάει 5χλμ από τα σύνορα. Διαβουλεύσεις και συζητήσεις επί των Ελληνικών εγγράφων αυτοί, χαμόγελα εμείς και φεύγουμε 5′ αργότερα χωρίς κλήση.

Επόμενη στάση στην διασταύρωση για το μαρτυρικό Urosevac, ανάμεσα σε εκατοντάδες πολυτελή BMW, Mercedes, Audi κλπ παραταγμένα προς πώληση δίπλα στο δρόμο. Στο καφέ του βενζινάδικου, ο Στέλιος ζητάει να του γεμίσουν το θερμός με γαλλικό καφέ, η συνεννόηση δεν είναι πετυχημένη, πληρώνουμε €7 και παίρνουμε 14 espresso σε θερμός !

Καθώς φτάνουμε στην πρωτεύουσα Pristina η κίνηση έχει αρχίσει να αυξάνεται και λόγω των έργων στην είσοδο της πόλης καταφέρνουμε να χάσουμε την έξοδο για Pec. Κάνουμε μερικούς κύκλους, ακολουθούμε ένα Λονδρέζικο ταξί, και καταφέρνουμε να ακολουθήσουμε την πορεία που θέλουμε…με μηχανή στο Μαυροβούνιο
Ο καινούριος αυτοκινητόδρομος έχει φτάσει μέχρι το 1/3 της απόστασης για το Pec το υπόλοιπο είναι ο γνωστός μικρός επαρχιακός δρόμος με τις λακκούβες, τα χώματα και κυρίως του καμικάζι οδηγούς…
Η συζήτηση κατά της διάρκεια αυτής της διαδρομής έχει να κάνει με το αν υπάρχει ένα ή δύο περάσματα για το Μαυροβούνιο, και παρά το γεγονός ότι είμαι 99% σίγουρος πως υπάρχει ένα, αποφασίζουμε να δοκιμάσουμε.
Η διαδρομή είναι εκπληκτική και διασχίζει μια περιοχή που ήταν άνδρο του U.C.K.Ταξίδι στο Μαυροβούνιοκοσοβο με μηχανή
Ο κύριος που τρέχει δίπλα στο ποτάμι μας διαβεβαιώνει πως ο δρόμος πάει ως τα σύνορα και είναι άσφαλτος, οπότε και εμείς τον ακολουθούμεμαυροβούνιο με μηχανή
Και τα δύο GPS που έχουμε μαζί έχουν τον δρόμο, αλλά είναι λίγο δύσκολο να τον ακολουθήσουμε…ταξίδι με μηχανή στο Μαυροβούνιο
Επειδή όμως δεν θέλαμε να αφήσουμε κανένα ενδεχόμενο αμφιβολίας, ακολουθήσαμε έναν άλλο δρόμο που βρήκαμε, για να καταλήξουμε σε ένα ξενοδοχείο στα 1800μ – και φυσικά αδιέξοδο !μαυροβούνιο με μηχανήΟι φύλακες μας ενημέρωσαν πως ο σωστός δρόμος ήταν ο προηγούμενος, και πως μπορούσαμε να πάμε στα σύνορα με τα πόδια !!!, αφού επιτρέπεται η διέλευση ατόμων αλλά όχι οχημάτων !!!κοσοβο με μηχανή
Επιστροφή στο Pec λοιπόν, και στο σωστό δρόμο για Rozaje μέσω του συνοριακού φυλακίου Kula. Αυτή είναι άλλη μια εκπληκτική διαδρομή, με πολλές στροφές και αρκετές φουρκέτες, που ανεβαίνει μέχρι τα 1740μΜαυροβούνιο, ταξίδι, μοτοσυκλετα

• Pages:
  • 1
  • 2
  • 3

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησης στην ιστοσελίδα μας. Επιλέγοντας "Συμφωνώ" δέχεστε τη χρήση cookies σύμφωνα με την πολιτική μας σχετικά με τα cookies.

Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε την ιστοσελίδα μας, είναι πιθανόν να αντλήσει ή να αποθηκεύσει πληροφορίες από το πρόγραμμα περιήγησης σας, κυρίως με την μορφή cookies. Από εδώ μπορείτε να ελέγξετε τις προσωπικές σας επιλογές σχετικά με τα cookies.

Τα cookies αυτά είναι απαραίτητα για την λειτουργία της ιστοσελίδας και δεν είναι δυνατόν να απενεργοποιηθούν

Για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε την ιστοσελίδα μας , χρησιμοποιούμε τα παρακάτω απαραίτητα cookies Ο ρόλος των cookies αυτών είναι η αποθήκευση πληροφοριών ή η απόκτηση πρόσβασης σε ήδη αποθηκευµένες πληροφορίες στη συσκευή σας, με αποκλειστικό σκοπό τη διενέργεια της διαβίβασης µίας επικοινωνίας µέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών ή, βαθμό που είναι απολύτως αναγκαίο για την παροχή υπηρεσίας της κοινωνίας της πληροφορίας, την οποία έχει ζητήσει ρητά ο χρήστης. Σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία, δεν έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε αν θα απορρίψετε την εγκατάσταση των cookies αυτών, καθώς χωρίς αυτά δεν θα ήταν τεχνικά εφικτή η παροχή υπηρεσιών εκ μέρους του www.moto-tours.gr.